crew2..(:

11 Julai 2009

cacatan ari sabtu..lalala..

ari ini ari sabtu..hihi..aku skrg xwt ape2 pon..juz duk2 sajoo..
mklum la..ari nih kn,wan aku mai umah..so die la masak..hihihi..
aku buli wan aku..suh die masak cedap2..haha..
kejam tul cucu sulung die nih..lala..;p
*sori la wan..along malas la masak ari nih..haha..*
aku bukan hanya goyang kaki ok..aku tulun2 jgak..
selebihnya wan aku buat..hihi..ibu aku lak sedia maklum la ade kelas and perjumpaan MEMILEA die tuh..aiyaakkk..sangat bz ok my mom tuh..asal sabtu jea ade perjumpaan..ble ibu nk masak cedap2 tuk along nih??huhu.

jap lagi bru la ibu aku pulang..huhu..lame lol..dr tghari smpai ptg okk..huh..
da la jauh lak tuh..kt cheras..cian my dad kne ulang alik pegi sane..kang kalau tggu kt sane kang berasap la pggung ayah tuh duk dalam kete..hahaha..

pas nih baru la pegi ke hospital putrajaya tuk melawat makteh kuu..
i'm excited to see a baby..hihi..ari nih aku nk dukung la die..smlm xkesempatan..sbb sedara ramai sgt semalam..aku malu nk dukung..hahaha..*gedik gle aku pemalu.haha.*
pas tuh cadang mau g beli barang ckett..xtau la jd ke x.huhu..
hope jadi la kan..i want to buy something..!hihi..
biasa la aku nih,kalau bab beli barang nih aku laju jea..ade jea aku mau capai..haha.
aku seorang yg boros..hihi..tp skrg nih agak kurang ckett aku memboros..kalau dulu lagi la kuat..hihi..
*b jgn wisau yea..ayg skrg da reti berjimat..hahaha..dpt jimat duit b..lala..*





selamat hujung minggu sume..(:




Tiada ulasan: