crew2..(:

14 Mac 2010

huh. hate pak guard. huhu.

huhu. tengah hari jumaat
saya pegi ke uitm puncak alam. jemput adek ku yang gedikss itu.
balik weekend kan. kang xjemput kang melalak lak kat sane. hehe.

ok. seperti biasa saya sampai kat puncak alam tuh memang la ade pak guard kat pintu gerbang tuh kan. die juz tanye mau pegi mane. itu saje.
selalunye saya xpenah kene tahan. huhu. die bagi masuk ajeee. huhu.

jumaat tu pulak ade sorang pakguard nih tahan. huhu. tapi bukan la dekat pintu masuk utama tuh. tapi dekat nak sampai hostel adik saya tuh. huhu. selalu nye saya lalu situ xpenah pulak jumpe pak guard kat pondok tuh. kosong ajee. ari tuh pulak die adeee. huhu.
hate it.

dengan muke kerek nye die tanye

pakguard : student sini ke?
saya : xla. bukan student sini pon.
pakguard : ohhh. yeke. mana pas pelawat?
saya : ohhh. xamik lak.
pakguard : kenape xamik?
saya : yelaaa. da xde orang tahan saya. wat ape saya nak berhenti.
pakguard : selalu wat mcam nih kew? terus bla?
saya : yelaaa.
pakguard : lain kali sebelum masuk amik pas dulu. paham? ni wat ape kat sini?
saya : nak jemput adik laa.
pakguard : kat mane?
saya : kat hostel die la. R4.
pakguard : ok. lain kali amik pas dulu.
saya : yela-yela.

then, i terus bla.
mentang-mentang la ko pakai spec itam aku xnampak mcm mane ko pndang aku.
huhu.
nasib bek ko bukan orang tuaa. leh la aku wat muke kerek jugak.
oohh. hate it. orang lain die lepas kan pulak.
i kene tahan pulak.
benci-benci. huh.
buat la 1 sticker tuk pelawat.huhu. kan senang.

mungkin die tengok muke i nih budak-budak kott.
budak-budak bawak kete. haha.
sengal.


rasa nye pakguard kat puncak alam tuh macam ramai sangat laa.
muda-muda pulak tuh. macam xde keje jeee. ish3.
sebab xde keje la die dok tahan-tahan orang. aku la mangsa nyeee. huhu.



huh. xsukenyeeee bile kene tahan. huhu.






Tiada ulasan: