crew2..(:

12 Disember 2010

Penang - day 2

salam readers. =))

2nd day cuti, kami pegi arah Kedah pulak.
alang-alang tu kan. pegi je la.
nak lawat penang tak de benda dah. huhu.

mula-mula kami menuju ke Alor Setar.
kami melawat rumah Tun Dr Mahathir. =)





lepas tu, kami singgah di muzium sawah padi.
okay la, not bad.
lukisan dalam tu sangat cantik. macam real je.


adek i jadi petani. heeee.



dari Alor Setar, kami singgah di Sg. Petani untuk minum petang.
kami minum cendol. sedaappp bangat.



lepas tu kami pegi ke Sg. Dua. kami makan Char Koay Teow Telur Ayam dibasuh.
hehe.
memang sodaapppppp.




sudah kenyang.
kami pulang ke Penang balik.
naik feri. hehe. masa pegi, kami lalu jambatan Pulau Pinang tuu.




okay, dah sampai Penang. hehe.
kami singgah di Penang Fiesta.
kami pegi ke arah fun fair.
suda lama tak main.
main dulu pon masa kecik-kecik. hehe.




rabu pagi pulak, kami bergerak pulang ke KL.


bubye Penang!
see u again.
ntah bila lah jejak sane lagi. hehe.




3 ulasan:

ALYN_C3N1 berkata...

baru jer alyn nk suggest gi makan kt char kuew teow tue...hehehe..memang sedap kan liena...hehe...

~♥ iella ♥~ berkata...

wah...wah....org Penang pun tak sempat lg nk jejak kaki ke Pesta.. syok tak..?mesti la kan..hikhik...

Muzium Padi..dah lama tak pergi....


http://fadthnwan.blogspot.com

liena berkata...

alynn : yuppp. char koay teow die mmg sedaapp. rasa nk lagi je. heee.


iella : syokk. mcm2 ade. hehe.