crew2..(:

17 Julai 2011

Floria Putrajaya 2011. ;)

assalammualaikum. ;)
okay, sebelah malam pulak. i pegi tengok bunga.

memang ramai giler orang.
rasanya tahun ni paling ramai lah.
huhu.

sesak sangat.

rasanya ramai datang pon sebab nak tengok 

.
.
.
.
.
.
.
ini!!!!!
sebenarnya, i sampai lambat.
benda nih start dalam pukul 8.45mlm.
i sampai pukul 9.00.

so, tak nampak lah yang selebihnya.
mampu amik yang ini saja.
huhuhu.

lepas tu ade jugak bunga api.
wahhh. lama tak tengok.
hehe.




okay,
layan gambar lain pulak yerrrr.
hikssss.


 hebat kan?
main api tuhhhh.
hehe.

sempat amik gambar nih sebab menunggu si irsyad tu pegi toilet.
huh. gedik betul. time sesak gini lah nak pegi toilet.

dahhh membazir masa disitu beratur. ramai kannn.
huhu.
agak lama jugak la tunggu.



 cantik kan orkid?
suke yang ini. hehe.

encik ridzuannnnn. tolong belikan.
hehe.


round pon tak lama.
sebab budak gedik mengamuk.
nak tido la, penat la.

apa pon tak boleh.
huhu.

terpaksa lah balik.

 ini lah budak gedik.
huhu.



kalo ada masa esok, nak jejak lagik. nak beli bunga. letak rumah baru. hehe.
nk amik gambar banyak-banyak. itu pon kalo rajin lahhh.

hehe.


4 ulasan:

fathiahRAIHANA berkata...

wahhh cantiknye . jeleznye .
nak pegi jugak . hihi . np tak ajak?~

eintanliana berkata...

sonok..pergi tak ajk oh..jeles2

liena berkata...

fathiah : alamak, tak de conctct number la yunk. cm ne nk ajak? hehe.


eintan : alololoh. mlm lah aku pegi, ajk pon bkn kau mau. hehe

eiyzniey berkata...

wahhh3...sronok2!