crew2..(:

25 Disember 2011

randomly. ;)

assalamualaikum semuaaa. ;)

sangat hepy sekarang. sebab sudah ada dekat rumah.
rindu sangat kat rumah. hehe.

weekend ni i pergi majlis kahwen.
sekarang kan musim kahwen.
musim cuti sekolah lagik.
hehe.

so, jom layan gambar. ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ini majlis kahwen dekat Tampin.
akak sedara saya yang kahwen.
;)

lepas ni giliran saya pulaakkk.
hahahaha.
gatai nohhhh.


 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ari ni pulak, pergi kenduri kahwen lagik.
wahhh, puas dah makan nasi minyak. hehe.
ini pulak dekat kampung ayah.
di Linggi.
;)

.
.
.
.
.
okayyy, itu saja.
hehehe.


adooiii. malas betul nak bukak buku. huhu.
final minggu depan jer ni.
takooott.
huhu




4 ulasan:

Siti NuruL Ain berkata...

amboi seronok sakan berjalan..

uh! jeles...dapat lepak ngn family time study week..;)

liena berkata...

hehehe.

sebulan lebih sudah tak balik rumah.
tu balik kejap. lepas rindu.
kehkehkeh. ;p

wanie berkata...

ehhh tampin tu kat kuarters polis kann?? hehehe kite duk situ lahh. hari jumaat semalam kite prasan ade org pasang pelamin warna ungu. hehe rupanya sedara liena ye :D

rumah kite yg sebijik2 depan taman prmainan. tapi malangnya cuti ni kat jhr. kalo tak, boleh trserempak dgn liena :P

(haha mcm jumpa je :P)

liena berkata...

iye3, situ laaa. ooo, umah wanie kt sne la ehh. hehe.

klo x, leh jumpe kann. hehehe.