crew2..(:

22 September 2012

hujung minggu kembali. ;)

assalammualaikum semua.
;)

sekejap je dah hujung minggu.
bestnya kalau tiap minggu balik rumah, pergi jalan-jalan.

waahh. sangat seronok.


tapi apakan daya, rumah pon jauh so masa pon agak singkat jugak lah kan.
masa abis dekat perjalanan balik jerrr.
wuhuhu.

tengok kawan yang dah kawen ni seronok jugak.
yela, tiap minggu memang tak lekat la dekat umah sewa ni.
tiap minggu pergi jalan-jalan dengan suami dan balik rumah.
seronok hidup dah ada suami ni.
tiap minggu boleh jumpa.

;)

padahal sebenarnya jelesss tengok orang yang dah kawen ni balik.
hahahaha.

hidup orang bujang ni macam ni laaa.
bila hujung minggu je patah kaki. duduk umah ajoo.

lain lah kalau i ni ade kenderaan boleh la pergi mana-mana. huhu.

tapi non adooo.

kan best kalau la i belajar dekat dengan rumahhhh.

rindu zaman poli dulu. boleh balik tiap minggu.

sob sob sob sob sob.
.
.
.
.
.
.
.

okayyy. sudah sudah la cite sedih ni.
huhu.

pada hari khamis adalah hari mengundi kampus.
nak pilih wakil MPP.

cehh, macam pilihanraya negara  pulak kan.
hahaha.

tahun ini kurang sikit berkempen.
tahun sebelum ni agak meriah jugak lah kempen nya.

kurang bajet barangkali.
huehuehue.




nampak kurang meriah kan?
hehehe.


okaay.
itu saja.



;)





1 ulasan:

Fainie berkata...

Dear,nk invite u join veil contest
http://adriacottage.blogspot.com/2012/09/dream-veil-contest-v20.html?m=1