crew2..(:

30 Disember 2012

menuju ke kuala pilah :)

assalammualaikum semua.
;)

waaah, tak lama lagi nak masuk 2013.
nervessss. lagi brapa bulan ajooo nak kawen.

dah besar daah. nak jadi bini orang dah.
hehehe.

semalam menuju ke kuala pilah.

sebab apa saya ke sana?



sebab nak cari gelang.
hehe.

oleh sebab ramai yang cakap emas disana murah so kita terjah sana.

masa perjalanan kira sejam jugak la. ke sejam lebih. macam tu la lebih kurang.
hehe.

bila sudah sampai sana, haruslah excited. sebab nak beli gelang.
hehe.
dan, harga emas memang jauhhh lebih murah.
gembiranya hati dapat harga murah. 
ehehe.

tenkiuuuu encik bakal suamikuuu.
love you much!
hehe.

 lihat muka gembira ini.
hehehe.

and, saya bawak ibu kesayangan saya.
sebab beliau sangat terer bab tawar menawar ni.
kita hanya boleh tawar harga upah saja yeee.
hehe.

.
.
.
.
lepas sudah dapat apa yang dihajati, kita isi perut duluuuu.
penat berjalan + lapar lagi kan.
hehe.


.
.
.
.
.
.
.
selesai isi perot, kita jalan jalan dulu.
alang alang dah sampai kuala pilah ni kan,
teringin jugak dihati ini nak melawat muzium lama.
yang popular kan, istana lama sri menanti.
;)



istana masih cantik. dijaga dengan rapi.

;)







Tiada ulasan: