crew2..(:

11 April 2013

prep wedd : hiv test.

dah boleh kaweeen!
hahaha.

lega sangat hiv test dah settle.
banyak jugak darah dia ambil.
ingatkan hujung jari ajooo.

prosedure sangat senang. ambil no, tunggu dan bayor RM 1.
dan lepas tu isi borangg.
hehe.

mungkin klinik dekat sini ambil darah siap siap untuk ujian talasemia.
tempat lain tak ada rasanya. depend on request maybe.

nurse bagitahu talasemia saya okkkk.
:)

tenkiuuuu ibu temankan.
anak mu ini penakot sikit kann.
hahaha.
menuju ke klinik kesihatan salak.
tak ramai pon orang buat dekat sini.
tu yang agak cepat tuuu.
:)

 saja tayang tangan. hahaha.


.
.
.
.
.
.
.
.
.


saja beli ni semalam. tengok ramai yang pakai kann.
cuba cuba ajeeee.
bau ni ajo yang tinggal.

tenkiuuu makteh, belanja benda ini.
tehee.




:)



7 ulasan:

nu na berkata...

bau losyen jasmin ni sdp ke?
sbb i tbygkn teh boh jasmin yg xsedap itew...

liena berkata...

bau losyen ni not bad la. bole diterima. hehe.
i xpernah rasa teh tuu, tak tahu pula rasa dia. hehe.

Farhana IezAna berkata...

Sib baik aritu ana wt hiv test kt hjung jri je..
Klo kne mcm nie, mau menagis2 dl..hihi

liena berkata...

hehe. yeke ana. hjg jari je ye. tulaa, lina mula2 ingat hjg je. sekali byk dia amik. trpaksa redhoo je. haha.

Princess Feyqa berkata...

dh selesai 1 benda rse lega kan! hehe. btw sakit tak hiv test tu?

liena berkata...

hehe. mmg dah lega. hiv test tak sakit sgt pon. sbb hjg jari je dia ambil. :) kalau sekali dgn talasemia dia ambil byk sket. hehe

anis suryanie berkata...

wahh.. byknye.. knp byk sgt? nak gune stitik je pun.. cubit misi tu laju2 pasni.. hehehe.. anis baru usha2 blog lina and terus follow.. :)