Langkau ke kandungan utama

aku nk kurus laa..cm ne eh..huhuhu

aku rase aku gemok lakk.huhuh..mcm makin tembam..huhuhu..adoi..ble aku nk kurus nih..nk abis pratikal la..target time pratikal nih nk kurus laa..huhuhu.adooii..mcm mkin berat lak..huhu..trutama nye pd pipi aku nih..huhuhu..ohh noo..aku da kurg mkn da nih..mkn nasi pon skli aje..time lunch hour jew..mlm lgsung aku xusikk..tp xturun2 jgak..huhuhu..bagaimana nih?.mgkin aku kurg excersice niy..time cuti nnt la aku exercise.ajak adik aku..angah,jom jog..hahaha..menari sorg2 pon aku da wt..haha.


sejak aku g site nih muke aku pon mcm mkin berminyak..sbb tuh aku xmencapap muke aku skrg..hahahaha..tggu comey blik ok..!nnt aku xlaku..sape la nk kt aku nih..jatuh la saham den..hahahah.tgk nih,aku prasan lagi..;p.

----------------------------------------------------------------------------------
trigt mase aku belum matang..hihihi..so stupid dat time.;p


mase aku f1 kot,aku ade 1 diari nih tau..aku tulis la ape aku suke..n at the same time aku nih jnis ske rendah kn dri aku.(da rndah pon nk rendah kn lagi..haha..pape la..;p)..aku tulis la aku nih xlawa la ape la..aku pon xtau pehal aku sgt stupid ketika itu..haha..fuhh..penuh beb diari aku tuh..aku tulis aku ade ske kt org nih la,itu la..lg pon time dlu aku mmg agak gemukk aww..dlm 67kg berat aku..bygkan la..hahah..now aku 54kg..haha..beza bukan..;p..mmg time tuh aku down gile laa..da la gelap kot time tuh mke aku..lgi la aku rndah dri..sokmo kne perli time tuh..aduh..mse pembesaran yg agak tidak seronok..huhuh..aku suke tulis dlm diari tuh aku la pling hodoh..haha..bodoh bukan??xmatang time tuh..hahaha..smpai kan aku slalu pk ade ke laki nak kt aku dlm keadaan aku begitu..msti xde bukan?laki kn suke ppuan lawa2..kire knon nye time tuh aku mcm BETTY la..hahaha..;p.


pas tuh diari tuh kantoi lakkk..adik aku bce..and die trus buang..die kta ntah pape..tp mmg btol pon ntah pape aku merepekk..hahahaha..byk bnde mngarut la aku tulis..hhahahahaa..


mase aku msuk teknik la,berat badan aku trun skali gus..wow..!cpt tol lemak2 dlm bdn nih kurg..hahaha..syukur,aku msuk teknik..dpt aku kcik kn bdn..hahaha..mse tuh jgak aku de pkwe..hahaha..ceh2.gatai tau..kcik2 de pkwe da..sape lg si asrar tuh la pkwe aku dlu..fuhh..mmg berubah la cket sejak kapel time tuh,nk pndai2 melawa cket2..klo x aku nih jnis selekeh jgak kot dlu..hahahhaa...xpndai bergaya lgsung..lame2 ok la..smpai aku jd mcm skrg..comey x??hahahaha..;p.ble tgok gmbr lame2,aku sndri yg malu blik..yela..xsnggup aku nk tgk aku time dlu..nk gelak pon ade..biar la gmbr kngan tuh tersimpan rapi d dlam album2 ku..;p.
nnt de suami nnt leh tnjuk..msti xcaye bukan..hahahaha..;p..


disbabkan itu smpai skrg aku kurg yakin cket ngn laki yg btul2 suke ngn aku..huhuhu..ambik mase..aku nih jnis suke berpikir cket..pkir bukan2 byk la..hahahhaa..mmg aku nih jnis mudah ske kt org..tp mudah jgak utk lupekan niat itu..hihihi..pham x?msti xham bukan..hihihi..;p..never mind la..;p..n aku xsuke org yg abaikan aku,klo btul2 suke aku kne usaha lbih lg..supaya aku xrase aku keseorangan..bkn mcm da dpt tackle aku pas tuh mcm igt aku nih milik die,die abaikan aku tuh,mmg nk kne say gud bye laa...hahaha..kejam kn??..aku xske org mcm tuh..aku nk someone tuh slalu d sisi aku n ade di saat aku duka n suka..huhuhu..bkn senang nk jmpe laki mcm tuh skrg..mmg ade,tp bkn semuanye..betul x kwn2??hihi..;p..mgkin itu hanye harapan aje..mgkin aku dpt org mcm tuh n mgkin sebalik nyew..jodoh itu telah ALLAH tntu kn..(:


disebabkan itu aku xnk la terburu2,n aku kn muda lg..hahaha..budak2 lg..ade mse lg nk kurus nih..sblum tamat zaman bujg aku..hahaha..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

cuti-cuti : PERTH Day 2 - Busselton Jetty & Bunbury

assalammualaikum. sambungan cerita tentang bercuti lagiii. hahaaha oh yaaaa. percutian kami ni 5hari 4malam. agak singkat sebenarnya nak menerokai daerah Perth ni. tak dapat nak ke selatan Perth. situ lagiiii cantik dan tenang. next time laaaa. tunggu anak dah besar dulu. nanti repeat balik datang sini hahahaha. hari ke-2 pukul 5 pagi dah gerakkkkkk. sampai sana 7pagi lebih. kami menuju ke Busselton  situ femess dengan jetty. memang cantikkkkkk. ada kereta api pendek jugak.  $12 adult cuba convert? tapi agak mahal la bagi banyak family besar ni. so, tak naik laaaa. tangkap gambar sudaaahhh. hahaha.  ini laaahhh homestay kami! sangat selesa. cantikkkkk. kami pilih AYESHA HOUSE . acik hally sangat baaaiikkkkkkk. rumah ini milik orang Malaysia so, selesa la nak memasak semua. menuju ke Busselton la kitaaaaa. perjalanan dalam 2jam lebihh. jalan clear, tenang. aaahhh. semua tenang laaaaaah. hehehe.

cuti-cuti : PERTH Day 2 - Mandurah & Kings Park

assalammualaikum. kita sambung cerita cuti lagi. jangan bosan yeee? banyak part lagi ni. hahahaha. settle pergi Busselton dan Bunbury, kita ke Mandurah pulokkkk. kita naik cruises. tengok ikan dolphin. hahahaha excited la jugak bila datang sini. yela, selalu tengok dalam tV aje ikan tu. tapi tak berapa banyak la ikan. ikan malu-malu. naik cruises ni $28 untuk dewasa. sambil tengok ikan, dapat jugak tengok rumah mewaaahhhh. perrghhhh. setiap rumah ada private boat masing2 kayoooooo. tenang sangatttttt. eeehh. nampak dah ikan dolphin. memalu lak diaaaaaa. hai handsome mama! budak kena ikat dalam boba. hahahaha kesiannn dia. dah settle tengok ikan, kita menuju ke Kings Park pulokkk. tengok pemandangan bandar Perth. Subhana Allah, cantikkkkk sangaaattt. pandang dia kita boleh golek-golek. buat cerita hindustan pon boleh. hahahaha BERSIH sangaatttt. view dari atas. enc

Selamat Hari Raya 2020!

2020 family raya  assalammualaikum. lama betul tak sentuh blog ni. maklumlaaaah, dah tua ni makin malas pulak nak update. nak2 sekarang update instagram jeeee senang. hahahhaa. tu je la kot, permulaan tahun 2020 ni. nak update lagi tunggu kerajinan. hahaha.