crew2..(:

11 Mei 2010

ohhh. pakcik UNSER!

haha. nak tahu sape pakcik UNSER tuh? ermm. die nih jiran umah sewa i kat TTDI jaya tuh.
sangat kerek ini pakcik tauu. huhu. xsuke. xsuke.
sebenar nye die memang da lama xpuas hati ngan kitorang nih.
xtahu la sebab ape die xsuke. huhu. sejak dari kitorang sem 3 lagik tau.
ingat lagi mase tuh, malam tuh smbut besday housemate. kiranya wat suprise la kat luar umah.
bising sikit je kot. pas tuh die sound. huhu. jiran lain xmarah pon. kecoh je pakcik tuh!

cite terbaru pulak, die sound lagi umah sewa i nih.
masalah die sekarang pasal tempat letak kereta pulak. aiyaakkk.
dengan kitorang pon xnak mengalah kan? macam budak-budak ajee. huhu.
da la die penah ketuk kete i. amboi2. suke-suke je kan orang tua tuh. huhu.
siap cakap lagi, kalo dalam umah tuh duk 20 orang, xkan la sume nak bawak kete.
hello pakcik, umah kami lain-lain kot. itu hak individu kan? boleh halang kew?
lagi 1, kelas kami lain. jadual bukan same pon. kalo sorang je bawak kete, bape orang je leh naik?
yang lain nak naik ape? naik teksi? meh duit. bg kitorang. huhu.

dan die ade cakap lagi, harap je blaja pandai tapi xpandai tentang kemasyarakatan.
what the hell la kan. sepatutnye die la yang xreti. kitorang parking kete xde pon ganggu umah kau laaa! huhu. kau boleh je kuar kete UNSER kau tuhh.
ala. yang ari tuh pon. sebab anak kau xreti masuk kete kau tuh, sebab tuh die langgar tembok umah sendiri. nih nak salah kan kete orang pulak. KECOH la orang tua. huhuhu.
haaa. yang pintu pagar terbuka tuh la umah die. issshh. asal la die xpuas ati ngan kitorang eh?
jiran sebelah i yang pintu pagar tertutup tuh, xpenah pon nak kecoh-kecoh. die steady je. huhu
see. jalan amat luas kan? ade ke alasan die payah nak kuar kan kete UNSER die tuh?
logik ke tidak eh? huhuhu. sengal betul la orang tua tuh. huhu.
yang belah kanan tuh la kete i selalu parking. sebab umah sewa i ade 4 buah kete. dats y i slalu parking situ. tapi, ia menganggu die nak kuar kan UNSER die kew? huhu.
i think tidak. huhu. boleh je kete die kuar tanpa langgar tembok umah die.
ohhhh. alasan xmunasabah ok!
hate it.

wahai pakcik UNSER ( sebab die pkai kete UNSER, tuh la i kami sume panggil die mcam tuh. kalo die tahu memang die lagi marah la kan? hahaha. ) jangan la pakcik berperangai macam ini yee. pakcik tuh da tua, mengalah la sikit ngan kami. lagi sebulan je kot pakcik tengok muke kitorang nih. pas nih kang pakcik rindu pulak nk gaduh kan? haha.

makin menyampah tengok muke pakcik tauuuu! issshhhh.
huhuhu. wat tambah dosa kitorang je kutuk pakcik. yela. pakcik yang wt perangai macam tuh.
sape xbenggang kan?



memang smpai bis belaja pon ingat lagi kt pakcik UNSER nih.
ade ke?
xnk aku ingatt. haha.

Tiada ulasan: