crew2..(:

15 September 2010

raya ketiga, =)

salam readers. =)

raya ketiga pulak i pakai baju warna pink kebiruan kot. hehe.

raya ketiga ni, kami sekeluarga pegi beraya umah sedara sebelah atok.
sebenarnya sedara belah atok ni paling ramai. bersepah-sepah okay mereka.
ade kat KL, ade kat Seremban, ade kat Melaka dan ade jugak kat sekitar Rembau tu.

kami hanya pegi yang dokek ajo la. dokek Rembau yoo.
nak poie jauh-jauh kang ponek pulak. hehe.
atok bawak pon sebab nak kenal sedara. kalo x, memang xkenal la kan.
ntah-ntah satu hari nanti jiran umah sebelah rupenya sedara kita.
sape tahu kan?
sementara orang tua-tua ni ado, memang elok la bawak tu kenal sedaro.
huhu.

tapi, masa beraya tu, bukan sume orang ado kan. jumpe ari tu pon orang tua-tua ajo.
anak-anak dorang xde pon jumpe. memang xkenal la.
nampaknya memang tiap tahun kene beraya la umah dorang. kalo x, nanti lupa pulak dekat sedara. huhu.

kan best kalo ade buat event kumpul ramai-ramai.
wahh. seronok tuuu. kenal sedara. hee.

okay, kat atas ni adalah sedara i.
i cucu sulung dan i jugak paling rendah. hahaha.
ini la cucu wan dan atok yang suda besau. dan da abis sekolah. sume sambung belajo.
hehe.
yang baju merah tu, adek sedara i. baru sekolah rendah. mereka ni memang rapat dengan kami yang da besau ni. yela, kami kan kakak dorang. hehe.
ini sebahagian sedara i okay. bukan semua adoo. anak makteh i and anak pakcik i xdoo.
huhu. xcukup korumm.

saja amik gambar atok and adek beradek ibu.
gambar candid. hehe.


banyak jugak umah yang pegi. de la dalam 7 buah.
huhu.
itu pon bukan semua atok bawak. sebab da penat. huhu.

gambar si irsyad main dengan anak ayam.
anak ayam ni sonyap yoo. die xaktif. huhu.
macam bad mood tengok muka anak ayam ni. hehe.


lepas ni, untuk gambar raya seterusnya tidak dapat la nak amik.
sebab, irsyad suda jahanam kan kamera tuuuu. die hempas kt dinding.
abis langsung xleh guna daaaa. adoiiiii.
goram den raso lak ai. huhu.


kene beli kamera baru la nampak nyeee. huhu.
=(

2 ulasan:

~♥ iella ♥~ berkata...

beli jgn x beli...duet raya banyak kan..??hihi

liena berkata...

hehe. duit rye xckup la kak nk bli kmera baru. hehe.