crew2..(:

23 Oktober 2010

pameran arab. =)

salam readers. =))

ini pulak kisah pameran arab yang diadakan pada 20.10.2010.
ari rabu ye kawan-kawan. heee.

tak sangka pulak kumpulan i terpilih tuk terlibat dalam pameran itu.
ini semua keje last minit okay.
buat ape yg mampu sajoo.
kami buat tentang perayaan Nowruz.

ini lah ahli kumpulan saya.
yang pakai baju pink tu ustazah arab saya.
beliau baru je ngajar disini.
before ni ustazah najmi. ustazah part time.
rindu ustazah najmi. huuu.

pada hari itu jugak, banyak kelas yang buat.
ade bahasa jepun, french, germany dan lain-lain
kat atas tu i pegi booth bahasa jepun. heee.

ini pulak i pegi booth bahasa arab jugak.
tapi dorang wat tentang perayaan aidilfitri.
dorang la dapat nombor 1. itu pon sebab pakaian dorang. huhu


kami tengah mencuba baju kimono.
hehe.
okay tak kami pakai?
haha

okay, muka kepenatan.
tengok tu, hamper kami.
kami dapat tempat kedua sajooo.
okay la tu, daripada xdapat pape kan.
huuu.


memang penat time tuuu.

Tiada ulasan: