crew2..(:

10 November 2010

angau la pulak! hahaha.

salam readers. =))

tajuk entry ntah ape-ape.
hehe.

okay. sejak balik umah ni i bukan study ponnn.
nak tahu ape i buat?

tiap malam i tengok cerita Korea!
hahaha.
okay. sekarang i da minat cerita korea ni.
dulu cakap kat adek je lebih.
sekarang. ambik kau! kau sendiri pulak yang suke tengok cerita korea. hahaha.

now, i jatuh ati pada pelakon Lee Min Ho.
he so handsome.
hehehe.

i tengok cerita Boys Over Flower.
padahal orang lain da tengok da. i baru je tengok. agak ketinggalan sikit.
huhu.

and Personal Taste. i tengok lagi. sebab tak puas tengok muka die berlakon. hahaha.
angau punya pasal kan. lalalalala.

lepas tu bukak youtube, nak dengar dia nyanyi pulak.
suara dia boleh la tahan sedapp. hehe.



tengok la gambar die. ohhhh. sangat bergaya mamat ni.
suka tengok muka die.
senyuman dia sangat sweet.
hehe.

tahun depan dia ade cerita baru.
City Hunter.
i mesti kene tengok.
hahaha.



okay. itu la keje saya minggu ni.
revision tuk final tak mula lagi.
yela, tengok pakwe hensem hari-hari.
hahaha.



mampussssss.
liena ooiiiii. sedar diri sikit.
final kau tak mula lagi.
pegi study la!

Tiada ulasan: