crew2..(:

01 November 2010

xsabar nak balik. cepat la ari khamis. huhu.

salam readers. =))


yeay! lagi 3 hari mau pulang ke Putrajaya.
sebenarnya da boleh balik da sekarang ni.
saja nak tunggu my rumate pulang dari Langkawi.
dorang sampai Johor ni khamis pagi.
sebab i ade tempah Daim coklat.
yummmy! lama dah tak makan. heeee.

malam khamis nanti encik ridzuan yang akan anta saya pulang.
kesian die. penat-penat balik keje kene jemput i.
sayang beliau lebih. sebab dia sanggup nak jemput i yang gedik ni. hehehe.
bukan selalu kan sayang? sementara u ade kat sekitar johor ni.
lepas ni nanti u balik KL balik. xdapat la u nak jemput i lagi.
sobsobsobsob. sedihhhh pulak.


then, sabtu nanti dapat pegi kenduri kawen. hehe.
kawan sekolah encik ridzuan kawen.
i yang gedik ni mesti la nak follow. hehe.
i kan kaki jalan. =D



okay. sekarang tengah study week. tapi i masih bersantai lagi.
hehe. tak mula lagi pon. mungkin mood xde.
mood nak balik jek.
huhuhu.
kat umah nanti harus study. xboleh main-main dah. huhu.
FINAL nak dekat dah liena oiiiii.!




Tiada ulasan: