crew2..(:

17 Mac 2011

saya malu hari ini! huuuu.

assalammualaikum semua. ;)

sekarang ni saya tak ada kelas. sebab lecture saya hari ini baik hati. batal kan kelas.
saya sangat sukaaa. hehe.

http://www.emocutez.com

tapi, pagi tadi saya ada kelas.
saya sangat malu pagi tadi. huuu.
nasib pagi tadi tak berapa nak baik.
sebab
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
saya JATUH tersungkur masa on the way pegi kelas.
sangat maluuuuu tau.
nasib baik orang tak ramai kat kawasan saya JATUH tuuu.

macam ni la lebih kurangggg.
lebih kurang tauuuu. huuuuu.


http://www.emocutez.com

saya blushing*
nak sorok muka bawah bantal japppp.


ok. baiiii.

7 ulasan:

eintanliana berkata...

hehe xpe beb..ade hikmah tu

liena berkata...

haha. maluu den tauuu. ;p

IEZA berkata...

Kesian liena yer...Tak ada org tolong angkat ke????muka mesti tak tahu nak letak mana..lagi2 jatuh depan pakwe hensem..he..he..

liena berkata...

hehe. kwn lina ade kt sblh. nsib baik jatuh tu tak teruk, silap langkah kot smlm. hehe. klo de pkwe ensem lagi la maluuu. hehe.

liena berkata...

hehe. kwn lina ade kt sblh. nsib baik jatuh tu tak teruk, silap langkah kot smlm. hehe. klo de pkwe ensem lagi la maluuu. hehe.

baz berkata...

msti comey mu jth....heee..

liena berkata...

hoho. comey bangat. hahaha. sengal.