crew2..(:

08 April 2011

Contest Adik-Beradikku Yang Cute.

 klik the picture. ;)

saya join contest. saja je isi masa lapangg. hehe.
rasanya belum terlambat kot nak join. hehe.
dan gambar yang diperatruhkan ialah
jeng. jeng. jeng.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaa!
my lovely sibling!
comel tak kami? hehehehe

miss them so much. time ni gambar ketika kami sekeluarga pegi karaoke.
hehe. miss this moment, kami menyanyi 3jam. memang best. lepas ni boleh nyanyi lagi. hehe.
yang peting sekarang ni, nak balikkkk. saya rindu adik-adik saya!
dah lama tak tengok muka dorang. huuu. cepat la cuti.
oh yeee, yang baju putih tu adek saya yea. memang dia nampak matang dari saya.
saya awet muda. hahaha.

okay. itu saja.
;)

saya nak tag sorg je. boleh tak? sebab saya tak tahu nak tag sape. hee.

cik eintan liana.

3 ulasan:

eintanliana berkata...

.haha..ko ni x abes2 taw

Simple Me♥ berkata...

kak liena same la kite.
ramai ingt adik atie 2 kakak atie.
same cam akak n baz :)
terlebih mude sbb tu org slh fhm haha:P

liena berkata...

eintan : haha. memang betul kan. hehe

thirah : tu laa, baz nmpak matang dr akak ni. hehehe. tak pe, kita jdi muda dr dorang.

*prasan muda japp. lalalala. hehe.