crew2..(:

13 April 2011

saya suke dengar dia nyanyi! hehe.

assalammualaikum. ;)

selamat pagi semua!
selamat bekerja, kerja baik-baik okay.

saya tak ada kelas ari ini.
jangan jelesssss. haha.


okay, 

this is Maddi Jane.
;)
she is soooo cute.


saya suka dengar suara dia ni. memang sedap. rasanya umur dia baru 14tahun.
correct me if i'm wrong okay. ;)

my favourite song is " price tag "
original by jessie.
;)

saya suka maddi jane punye versi. heee.

sekarang ni i tengah nantikan video baru dari dia.
lagu siapa pulak dia nyanyi  lepas ni. ;)

semua lagu yang dia bawak memang best. korang dengar lahhh. search kat youtube okay. hehehe.


hari-hari saya dengar maddi jane nyanyi. heee.


5 ulasan:

eintanliana berkata...

owkey gegurl..hahaha

liena berkata...

hehe. dengar okay. ;p

aleen aiden berkata...

owh,alin pon sker die.budak kecik ni memang awesome giler.smpai ade lagu yg die nyanyi way better dr penyanyi asal.like2!hu3

liena berkata...

hehe, betul3. memang awesome budak ini. heeee.

4miN93~~ berkata...

wah cun beb awek tu..tapi amin menat perempuan melayu je.. :)

salam ziarah dari teman blogger yang baru -amin-

http://beloganakmuda.blogspot.com/