crew2..(:

10 April 2011

weekend bosan! tak reti-reti nak jengah?

klik the picture tu view this page. ;)

saya join segmen akak comelss ini. hehe.

okay. hari weekend saya memang bosannnn.
sebab, tak dapat nak pegi mana-mana. maklum lah duduk hostel kan, dan jauh dari rumaahhh tak dapat nak balik. huhu.
 bangun pagi ngadap laptop, buat assignment. dan selebihnya on9. tu lah rutin hari minggu saya kalo tak keluar. huuu.
tak kan lah tiap minggu nak keluar. pokai la den ni haaaa.
hehe.


ok. itu saja. heee.

;)

2 ulasan:

izwanie azieda berkata...

hai. datang singgah :) sama la kita. pantang nampak duit. hahaha. pantang balik rumah jugak.

liena berkata...

hehe. tu la, da lah kita ni borosss. nak simpan duit pon susah. hehe.