crew2..(:

02 Mei 2011

bilalah nak ketemu.

 assalammualaikum semua. ;)

nak dikirakan nak masuk setahun dah saya tinggalkan zaman poly.
cepat betul masa berlalu.

rindu suasana poly.
huhu.

dan saya memang belum konvo lagikkk.
lambatkan poly saya?
huhuhu.
tak sabar dah nak konvo nihhhh.
bulan 6 baru konvoo.

walaupon, dekat uthm nih adalah jugak kawan saya dari poly masuk sini, tapi jarang jumpa sebab kami tak sama batch. saya kira senior dorang ahh. sebab saya abiss poly terus sambung dekat sini.
bila jumpa pon rasa macam lain.
segan gituuu. ye, saya seorang penyegannn. huuu.


ini classmate poly saya semasa saya semester 1. 2007
cari mana saya? hahaha.

ini pulak masa semester akhir. 2010
;)



dah setahun tak jumpa mereka.
cuti nih harap ada la event untuk kami, semua dapat berkumpul balik.
hangout atau borak-borak sama-sama.
;)
padahal saya ni bukan jenis peramah ponnnn. nak borak lama-lama konon.
kang saya lah orang paling pendiam nanti.
haha.



this is makcik eintan.
she is my bestfrennnn. tapi, dia tak mahu sambung belaja lagi. so, tak dapat nak study sama-sama.
huhu.
dengan makcik nih kerap lah jumpa. rumah tak de lah jauh mana.


makcik. jangan lupa belanja nanti. cuti i nak tibaaaa dah nih.
hehe.


papai.
;)


4 ulasan:

eintanliana berkata...

hamboiii...

liena berkata...

hahaha. ;p

eintanliana berkata...

menngong la kamo ni...

liena berkata...

ko ni. okay ke tak? huhuhu.