crew2..(:

13 Oktober 2012

jamuan kelas. :)

maklomlah, bila dekat U ni kelas pon mesti la tak semua sama.

tapi sejak setahun yang lalu, fakulti telah buat 1 group.
masing-masing pon telah pilih group.
maka, Group C ialah group kami semuaaa.
hehe.

setelah setahun bersama.

tak pernah pon sekali buat jamuan atau pergi kemana-mana dengan 1 kelas.

masa poly dulu ade la jugekk.
hehe.


ini lah ahli group kami.
lelaki memang tak ramai.
perempuan menguasai.

wahaha.

lagipon, encik sallehuddin jugak menyumbang kek kepada kami.
sangat baikkk.

carrot cake sangattt sedaappp.

hehe.

 mengambil kek masing-masing.
siapa cepat dia dapat.
sebab tak banyak pon.

hehehe.

baju petak-petak tu la lecture RC 2 kamii.
;)

 harus la sesi bergambar.
i ni kan pantang nampak kamera.
hehe.

 mengambil makanan.
banyak woooo.

:)

 me with akak-akak.

saya adikkk.

hahaha.


kakak-kakak kuuuu.
hehehe.




;)



lepas ni boleh la buat jamuan lagi.

tinggal lagi 1 sem aje nak abisss.
lepas ni tak jumpa da semuaaa.

;)


Tiada ulasan: