crew2..(:

23 November 2012

checklist.

bakal pengantin semua mesti da penuh dah checklist tu.
:)

checklist saya masih kosoooooong.

tarikh pon tak tahu kan,
macam mana nak booking semua.

lihat checklist saya ni.
banyak kosong lagi.

entah bila lah nak penuh.


Tarikh :
Nikah - 
Resepsi - 
Bertandang - 


Tema :
Nikah - 
Resepsi - 
Bertandang - 


Legal Documents :
Kursus Kawen - done!
HIV test - 
Borang kebenaran nikah - 
Dokumen-dokumen berkaitan - 


Venue :
Nikah - rumah manis rumah
Resepsi - rumah manis rumah
Bertandang - 


Catering/Canopy :
Nikah & Resepsi - 
Bertandang - 


Pelamin :
NIkah & Resepsi - 
Banta nikah -
Bertandang - 


Photographer :
NIkah & Resepsi - 
Bertandang - 
Outdoor - 


Wedding Outfits :
Nikah - 
Resepsi -
Dress - 
Tudung - 
Veil - 
Shoe - 
Accessories - 


Bertandang :
Dress - 
Tudung - 
Veil - 
Shoe - 
Accessories - 


Make Up :
Nikah & Resepsi - 
Bertandang - 


Doorgift :
Nikah - 
Resepsi - 
Bertandang - 


Bunga Pahar/Bunga Manggar :
Nikah - 
Resepsi - 
Bertandang - 


Hantaran :
Bilangan dulang Lelaki - 
Bilangan dulang Perempuan - 


Cincin & Gelang Utk Nikah :
For Him -
For Her -


Invitation Card :
Guest for both sides - 
VVIP - 


Cake :
Hantaran - 
Majlis potong cake - 


Jurunikah/Pembaca Doa/Saksi :
Jurunikah - 
Saksi - 
Pembaca doa semasa Resepsi - 
Pembaca doa semasa bertandang - 


Hand bouquet :
Nikah - 
Resepsi - 
Bertandang - 


Guest List :
Nikah - 
Resepsi - 
Bertandang - 


Kompang/Entertainment :
Kompang - 
CD of song/PA system - 


Pengapit/Bridemaids/Bestman :
Nikah - 
Resepsi - 
Bertandang -  
Bridemaids - 
Bestman - 


Bilik Pengantin :
Katil - 
Decoration - 
Bunga Rampai - 


Facial/Massage - 


Honeymoon :
Date - 
Location - 
Tickets -  
Accomodations - 



memang banyak lagi benda nak buat. masa bukan ada sangat nak urus itu ini.
kesian ibu dan ayah. terpaksa suruh mereka tolong sikit.
huhu.

ibu dan ayah dah semangat buat list.
sabar eh ibu ayah, kawen ni pon tak tahu bila ni.


kadang-kadang rasa, susahnya nak kahwin ni.

kadang-kadang rasa tak nak kahwin pon ada jugak ni.









2 ulasan:

Zila Zainal berkata...

just to make u feel at ease. saya ada lagi 35 days to go. tapi byk jugak checklist yg masih kosong. i dont even have a proper checklist to start with. yang mana ingat dalam kepala je pun ahaha. no worries. u'll get through it. insya allah :)

liena berkata...

in sha Allah. semoga ia permudahkan. btw, tahniah in advance for ur wedding. :)

waaa. seronoknyaa nak kahwin da. hehe.