crew2..(:

02 November 2012

idea wedd: baju untuk nikah ;)

walaupon majlis lambat lagi, tapi diri ini tetap mencari baju rekaan yang cantik untuk nikah nanti.
hehehe.

semua cantik-cantik.

entah mampu ke tidak nak buat nanti.
haha.

walaupon tak sebijik,
tapi nampak ala ala tu pon jadi la kenn.
hehe.

okay, 
let me show you the design that inspired me.
hehe.

1. 
 berkenan jugak baju macam ni tuk buat nikah nanti, nanti kena tanya tailor dulu la kan.
if mahal, harussss lah kena reject.
wuhuhu.

tapi tidak mengapa, ada pilihan lain lagik.
hehe.

2.
 the design quite simple. tapi kalu buat baju nikah pon, akan dilabuh kan sedikit baju ttuu.
baru la sweet.
hehe.

3.
 haaaaa. yang ini memang berkenan gilerrrrrrrrrrrr. cantik sangat okayyy.
semua cantik laaaaah.
hehe.

4.
 macam ini pon simple jugak, cantik jugak ni. tambah beads sikit.

waaalaaaa, cun la nanti.
hehe.


okay,
lastly,
masa nikah nanti kalau boleh saya nak tudung macam ini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hehe.
cantikkkk.
berkenan sangaaattttt.
:)





all picture credit tu fB ang encik google.
:)




3 ulasan:

cik mah berkata...

ramai btul kan berkenan ngan shawl yg last tu..hehhe....mmg sngt cantik...

muncitzzz =) berkata...

shuke-shuke..=)

liena berkata...

cik mah : tu la kak. lina pon berkenan sngaattt. tak tahu la nnt dpt ke tak.hehehe.


intan : hehehe. ;p