crew2..(:

03 Julai 2013

last sunday. :)

assalammualaikum semuaaa.

last sunday,
my schoolmate datang sini.
sebab beliau dapat mengajar di sarawak.
hukhukhuk
jauhhhhh. 
jarang la jumpa lepas nihhh.
wedding kita pon dia tak datang nanti.

dia dari kuantan dan turun bas di putrajaya.
i pon jempot la dia di putrajaya.

then,
kami terus menuju ke nilai.
food court nilai tuhh.
lupa pulak apa nama.
tapi memang ramai giler orang.

tujuan pegi sana pon nak makan burger abg burn la.
hahaha.
for the second time.
 jaja ambil yang normal aje.
sebab dia nak rasa.
tapi, daging dia sejukkk.
why?
dulu tak pon macam ni.
dulu panas jeeeeee.
huhuhuhu.


then, kita rasa meatball.
ni sebenarnya tujuan mai ke sini
sebab nak rasa benda nih laaaa.
okay.
sedap jugakkk.

tapiiiiiiiiiiii,

meatball ikea lagi sedaaaaaaaaaap.
haahahaha.



tu je.

k baaiiiii.




:)



2 ulasan:

SFaezah berkata...

ikea nye lg sedap?
camtu xjd la nak g..
tp pic meatball tu sgt tempying..huhuhu

liena berkata...

bagi lina, meatball ikea lagi sedap. cbe la try dluuu. kalau tak kena selera lepas tu tak yah makan dah. hehehehe.