crew2..(:

26 Mei 2014

7bulan sudahhh :)

assalammualaikum semuaa. :)

alhamdulillah, kandungan telah masuk 7 bulan.
welcome 3rd trimester.
:)

tapiii, setelah masuk 3rd trimester ni, alahan loyaaa tu macam datang balik jeee.
uwaaaaaa.
please baby, jangan loya lagi.
mama nak menikmati makanan sedap ni sebelum bersalin.
wuhuuuuu.


baby pon makin aktifff.
alhamdulillah.

tak lama lagi boleh la buat 4d scan.
weeeee.
mama tak sabar nak tengok awak.
hikhikhik

yang tak bestnya sekarang,
stretch mark telah mula kelihatannn.
bahagian perot ni memang dah mula gatal.
memang nak garuuuu je kejenya.

walaupon dari awal mengandung dulu dah sapu minyak zaitun setiap masa,
tapi rekahan tu tetap nak muncul jugakkk.
mungkin sebab faktor kulit jugak kottt.
kulit mudah rekah.
wuhuuuuuuuu.

harap lepas bersalin nanti pulih ke sedia kala.
kalau takk, gigih la nak mencari produk untuk kurangkan rekahan tuuu.
:(




Tiada ulasan: