crew2..(:

27 Februari 2010

huhu. saya nak ini tuk hadiah hari jadi sayee. hehe

amboi-amboi ko lienaaaa.
ko igt ko sape. nk demand2 lak. huhu.
ngade2 betull. huh.

ntah laa. xtahu kanape usia da meningkat nih i semakin ngade2. huhu.
nk itu la. nk ini laa.

hihi

i dah bagi tahu da niat i kat ayah. i nak hp baruu. bukan ape. hp i yg 1 nih suda 3thun.
lagipon bateri die pon da benggong. da tukar pon masih same.
baru charge pagi, petang da kong. huhu.
hate it. but i sayang hp nihh.
because i like this hp when i saw it. huhu.

tetibe bila i tengok hp makteh i, i mcam minat.
padahal da lame da i aimed this hp tapi simpan ajoo la niat itu. huhu

ayahhh. peliss ayah. nk 1. share duit pon xpe laa. ayah bayar separuh. along bayar separuh.
bulehh?? huhu
panggggg. ayah den bagi kang. huhu.
merah pipi den. =(


this is E66. cantik x?? ini la hp makteh i. rase nak sangat hp nihh. huhuhu.
xtahu la sekarang harge die bape. huhuhu.
ayah. jom kite usha harge hp nih ayah.
=D
kenyit-kenyit mata cket kat ayah. haha.

gambar jam ini hanye hiasan.
saya pon nak jam jugakk. ganti baru. sebab jam saya bile pakai die akan tercabut.
takot tercicir. tapi sayang. jam masih cantik.
tapi takot bile saye pakai pegi mane2 nnt ia hilangg. huhu.

saya suke jam yang sedang2 ajee.
xbesa, xkecik sgt. huhu.
dulu mase skola dlu memang saya minat sangat jam besau. hihi.
sejak2 nih kurang minat laakk. huh.
tapi intan still menang laaa. jam diee lagi besauu. haha.

tapi jam tangan nih i nk mintak kat ibu pulak laaa. haha.
gediksss nye sayeee.
=D

ibuuu. along nk jam 1. hihihi.
buleh ibu? xnk la mahal sgt.
harga jam rm50 pon da kire ok la ibuu. hahaha.
demand lebih nampak.
=D


pas nih nak gediksss2 lagi la ngn ibu n ayahh. hehe.
mane tau kot2 dapattt. hehe.
sedap kan ati je nihh. lalalala. =D

Tiada ulasan: