crew2..(:

27 Februari 2010

personaliti kuhhh. cewahhh. hihi.

Berpesonaliti yang menarik dan menawan

( ceehh. ade la sikit yg menarik kot. haha. perasan siottttt. =D )

Mudah didampingi Sangat pemalu dan pemendam rasa

( maybe la kott. mudah la nak ,mesranyee. yesss. i sangat pemalu okkk. pememdam rasa pon ye jugak.

=p )

Sangat baik secara semulajadi, jujur, pemurah dan mudah simpati

( maybe. hihihi. kene tanye orang sekeliling nih. lalala. =D )

Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran

( yess. i sangat sensitif dengan perkataan n perbuatan. if ade sape2 xsuke i, jgn tunjuk depan i. i tahuu. huhu. )

Suka pada kedamaian

( yess. semesti nyee )

Sangat peka kepada orang lain

( yee. sometime i seorang yang peka terhadap org sekeliling i. =) )

Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain

( maybee. hihi. )

Tidak cepat marah dan sangat amanah

( betul tuhh. i memang susah nak marah. donno y. da cube. still xleh. huhu. setakat nih mgkin i seorg yang amanah kott. haha, )

Tahu balas budi dan tahu kenang budi

( =D )

Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam

( yupppp. alert. pemerhatian saya sgt tajam. pandang sekali je da tahu da. hihi. )

Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal

( yee. saya akui nyee. betul tuhhh. huhu. )

Suka berangan-angan

( haha. memang saya suke berangann. hehe. )

Suka melancong

( mesti laaa. suke jalan-jalan. )

Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi

( yeee. memang saya sangat manje. huhu. xtahu laa nk wt mcm nee. memang saya perlu sgt perhatian yang sangat tinggi. huhu. thnx ibu. thnx ayah. beri along perhatian yg cukuup. =) )

Kelam kabut dalam memilih pasangan

( hahaha. xtahu la yg nihhh. )

Suka dgn hiasan rumahtangga

( yela kott. xtahu. sebab xkahwen lagi. haha. )

Punya bakat seni dalam bidang muzik

( ade la jugak duluuu. memang minat muzik. suke men muzik. bile da besau nih. malas nk men alat muzik ni. huhu. )

Kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik

( hehe. yeke? tahu2 aje yeee. )

Jangan terlalu moody.

( hoho. betul nih. if saya terlalu moody memang muke saya sangat huduhh. hehe. macam orang tua. haha )







Tiada ulasan: