crew2..(:

15 Februari 2010

trip to teluk intan. umah akak. hihihi.

cuti raye cina nih i pegi teluk intan.
saje je nak ikot kak akma balik umah. hihi.
nak manje2 lebih dgn akak nih. haha.
kan akak? =D

fuhhhh. mase on the way tuh, memang jammm terukk.
kesian intan, penat kaki die tekan clucth n minyak.
i nak drive pon xleehh. fail drive manual nihh. huhu.

maaf. gambar tunggak terbalik ckett. hihi.
gambar kat atas tuh, time karaoke. hihi.
2jam kami melalak. karaoke kat Kampar. memang besst. hihi.
puassss. =D

kat highway. jammm terukk. huhu

ini hari kedua. pagi tuh kami p ikot sedara akak merisik anak dara.
ingat kan wat la majlis tunang sekali. kan senang. rupenye juz merisik.
family ppuan tuh xnak tunang awal. itu la, ini laa. huhu.
pihak lelaki nak awal. tapi kene la pihak lelaki bertolak ansur. huhu.
nk buek cm mano kan?

petang tuh pulak kat pegi ke Lumut.
men boling. hihi.
puass jugak. tapi i kalah laa.
i xterer ok. i ngaku. huhu.
b. ajar ayang pas nih yee? hihi.

intan nk sangat p pangkor semalam. tapi xde rezeki kan.
ye laa. malam tuh Lumut penuh sesak. huhu.

hari terakhir kami kat teluk intan. akak bawak kami p menara condong.
saje jejalan. huhu.

ni kat bahagian atas n bawah menara. hihi

Lepas jejalan tuh, kami pegi ke rumah Mr Kuan.
die nih keje kat Nippon Road. mase i pratikal dulu, i kenal diee.
die ajak akak, sebab dekat ngan umah akak.
so, kami pon datang laa. beraye cina sekali. hihi

kat atas tuh ialah japanese ladies. die nih ialah keluarga angkat Mr Kuan nih. mase die belajar kat jepun duluuu. sangat peramah orang nyee.
die pon excited jumpe kami. yela, baru kali ke-2 mai ke Malaysia ini.
kami la orang luar yang mereka baru jumpe.
macam-macam jugak die tanye.hihi.
macam mana nak pakai scaft, kami pon ajar la tadi. hihi.
she so excited okk. =D
then, die tanye name kami sume n die siap tulis sekali. nak ingat. hihi.

last sekali kami makan Yee Sang.
hoho. 1st time i makan.
rase nye not bad laaa. mule2 xbuleh terime tekak nih.
tapi makan la jugak. nak rase mcm mn kan.
nnt bile lagi nk merasa. hihihi.


TQ kak akma. sebab layan adek-adek mu yang gediksss2 ini, hihihi.
pas nih kami nak mai lagi. nek kete baru akak lakkk. haha.
kite p pangkor lak yoooo. =D
luv u laaaa. hihi.






Tiada ulasan: