crew2..(:

19 April 2010

xberkenan langsung ngan perangai kau! huhu.

errrm. semakin hari terasa semakin geram pulak. xtahu la. huhu
da la duk menumpang umah kite. tapi perangai tuh kasi elok la sikit cik kak oi.
kau tuh da besar. umur pon da 26thun da. xkan la kau xpaham-paham kot.
jangan la duk menyombong. xbaik. sape lak suke kalo perangai macam tuh.
kau tuh da la menumpang umah orang. okay. itu aku xkesah la. tapi perangai kau tuh buat aku makin hari makin meluat. arrgggh. nak je kau cepat-cepat kawen dan bla terus dari umah nih. duk sini pon bukan membantu pon. menyakitkan hati ade la.

aisssshh. nak tegur kau, aku segan lak. sebab aku nih anak buah kau je. kang kau kata aku nih kuang ajo lak kan. kang kau merajuk lak dulu. sampaikan aku balik kampung pon langsung kau xlayan kitorang. duk teperap kat bilik jek. sekarang nih, datang umah ini balik kau terus wat perangai kan. kononnye nak memberontak la kan. 1 keje umah nih pon kau da xtolong. dulu ade la jugak tolong nye. bilik air yang kau guna hari-hari pon kau xbasuh kan? aku dengan bazilah lak kene basuh if balik tiap minggu. padahal kau yang guna hari-hari. kang aku xbagi guna bilik air tuh kang, kejam pulak.

asal kau balik keje je terus masuk bilik. langsung xkeluar bilik tuh, duk bace novel jek. jenguk kat dapur pon xpenah sekarang nih. tolong la masak ke ape ke. ni x, macam tuan puteri lak. pas masak jemput kau makan. if kau tuh tetamu xpe la jugak kan. ini da 4tahun kau duk umah aku nih. tuh pon xpaham-paham lagi ke???

dan lagi satu, tiap bulan tuh kalo da dapat gaji, pe salah nye belanja makan ke ape ke.
kalu kau xnak belanja pon la kan, beli la ape-ape tuk si iryad dan aiman tuh. sejuk jugak la hati kami nih tengok kau beli la jugak pape tuk mereka. ini tidak, langsung xpenah. mana la budi bahasa kau dengan sedara. aisssh. xtahu la.

wahai maklang ku, kenape la kau bersikap begini?? dan kenape pulak depan orang lain kau tunjuk rajin. alahai. hipokrit betul la. nak borak dengan kau pon aku xde mood. tengok muke kau ape la lagi.


masih boleh bersabar lagi nih. kang aku da meletop menangis kau kang.
berubah la sebelum aku makin marah yeee.!

memang la xbaik marah and xsuke orang kan. tapi kalau perangai menyakitkan hati, sape yang bertahan weeeiii?





sabar-sabar.

Tiada ulasan: