crew2..(:

28 Jun 2010

ohh kampung ku.

hari minggu balik kampung. hoho. lame suda tidak balik.
da bape bulan eh xbalik?
hoho. nampak sangat memang lame. sampai tak ingat bila last balik. huuu.
kampong dokek yo.

balik kampong ni pon ade sebab.
haha. ade sebab baru nak balik. kalo x, ntah bilo nak balik eh.



sebab ade durian!!
ohh. ibu i memang tunggu musim ni.
die la yang ajak balik.
i ni xkesah, sebab i bukan pengemar durian. huu.


ini hanya sebahagian ajo. banyak laie durian kek dalam bekas putih tu.
and de durian yang belum gugur dari pokok.
see. my mom yang bukak durian. yela, die ni pengemar durian. sampai je kampung terus serang.
hoho. xsabau nak makan. malam tu, die serang lagi durian. mase nak tido tu, die kepanasan. hehe. tu la. makan banyak sangat.
ini sedaro den. dio ni sobayo ngan si aiman ni. aiman tua die 1 bulan. tapi dio ni laie matang dari aiman. nampak la berani nye. si aiman ni, cenggeng lebih, harap je badan besar. aduhhh.
saje nak tepek gambar di bujang sorang ni ha. suke betul die main kat kampong. lari-lari la, ntah ape ntah die men lagi. xtahu la. sampai die terpijak sarang semut api, pe lagi, semut pon naik la kat kaki die. bis 1badan die de semut. hehe. kesian die kene gigit.
ini la assistant atok. hehe. tukang kutip durian. hehe.
see, berani dorang nih. turun bawah utk amik durian.
maceh adek-adek ku.
heee.



ohh. kampong ku.
=)




Tiada ulasan: