crew2..(:

21 Februari 2011

semester ni baru jejak library. haha

sabtu lepas eh, ke hari ahad eh?
lupa la. janji weekend la. hehe.
saja je nak pegi library.
niat dihati nak bincang-bincang assignment semua.

lepas zohor gerak. dalam pukul 2ptg macam tu la.
alih-alih tunggu bas sampai pkul 3ptg.
so, sampai library pkul 3.15 ptg kot.
tak ingat pulak. hehe.

so, kami pilih bilik perbincangan.
tapi boleh guna sampai pukul 5ptg jekkk.
kejap la menapak disitu.

 waahh, dalam bilik ada computer besauuu.
kat umah tak de ponn.
hehe.

nanti dah pindah umah baru, mintak ayah beli computer ini lah.
haha. banyak duit kauuu nurlina oiiiii.


 my kakak-kakak yang tengah mencari maklumat and berbincang.
hehe.

i tak de wat keje sangat ponnn.
nak tahu i buat ape?
jeng. jeng. jeng.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

haaaaa, i pasang cerita hantu kak limah melalui computer itu laaah. hehe.
guna projector.

hehe. baru puas tengok. nampak besauuu jek.



menunggu bas untuk balik. huuu.
kene halau taauuu. sebab dah pukul 5ptg. library tutupp.


entah bila lah nak jejak library lagik. haha.
hari-hari lalu depan library jek. sebab bas lalu situ kann.
hehe.


2 ulasan:

tomato berkata...

ceq pon jarang jejak libry..haha :P

liena berkata...

haha. kalo ade benda nak cri je bru jejak libry tuu. haha