crew2..(:

16 Mac 2011

saya teringin ini lagi.

assalammualaikum semua. ;)

today, tekak i ni tetiba mengeddiksss.
yela, pantang nampak benda comel. terus teringin.
mengada-ngada tauuu tekak ni.
 macam-macam pulak dia nak.
aihhh.

ari tu da merasa pon tak cukup lagi ke? huhu.
memang la tak cukup. kuih ni mahal. ari tu dapat beli sikit jek.
huuuuu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
seee, tekak i nak benda kat bawah ni!
benda ni memang sedap.
;)



okay, terpaksa lah hold dulu yea.
nanti kita balik Putrajaya, kita cari kedai.
ataupon
 kita order okay. kita makan puas-puas.
haha.

tak sabar nak balik. nak order benda alah ni. cepaatt lah bulan 5. huuu.


6 ulasan:

Miss Eyda berkata...

nak jugak.....sedap tau nie! >.<

liena berkata...

tu la eyda. sedapp kan. hari ni tekak ni mngada2. heee.

L@dyKichiMachiko berkata...

comelnye kuih ni..kalerful.erm..ni kuih ape ek?...cam sedappp..terliur nengoknye..leh pos ke? hehe

liena berkata...

kak, kuih ini nme die macarons. liena penah rasa skli. sedap la jugak. tp maniss. hehe.

sekrang ni bnyk da org wt jual kuih ni. akak cari la. dorg leh pos. tp kalo pos, keadaan kuih ni tak brape baik, nnt pecah2. heee.

akak try la. ;)

L@dyKichiMachiko berkata...

liena..comel le bentuknye..geram tgokk,so far...kat cni x penah jumpe lg..

liena berkata...

bntuk die mmg comel kak. colour die pon comel2. hehe.