crew2..(:

20 Mac 2011

sungai sembrong + kluang mall. ;)

assalammualaikum semuaa. ;)

semalam i dengan akak-akak i hangout.
kami pegi menonton Hikayat Merong Mahawangsa.
cerita dia okay la. i will give 3.5 star. hehe.
gud job for KRU.

mula-mula kami pegi
.
.
.
.
sungai Sembrong. untuk ambil gambar. untuk assigment kami.

.
.
.
.
.
lepas tu, kami pegi Kluang Mall. hehe. saje je mau jalan jauh sikit.
after tengok wayang, kami beli barang. then kami karaoke.
layan lagu sampai 2jam. abis dah suara. hehe.

okay, korang layan je la gambar kami ni. hehe.



 .
.
.
.
.
.
.
.
.
lepas tu kami balik lah. dalam pukul 8 macam tu.
lepak pulak dikawasan U ni.




i tahu, ramai dah pelajar U i ni, dah amik gambar kat kawasan ni. kami je baru nak amik kat sini.
kami je lambat sikit. nak dekat setahun dah duduk sini baru nak amik gambar kat situ.
hehe.



makan malam kami. sedappp oh makan tapau macam ni. ;)



sekarang masa buat keje pulak.
aiihhhh.
banyak betul keje.

nak menangiss je rasa.

4 ulasan:

Miss Eyda berkata...

bestnya keluar dengan kakak2. enjoy je kan. besst =)

liena berkata...

hehe. betol2. enjoy je. ;)

Nieyna Azmi berkata...

salam akak , akak p sungai sembrong bt assignmnt pe? assignment chemist k ? lau ye assignment chemist lh x , attach kn proposal 2 , sy nk try tgk .

liena berkata...

waalaikummusalam. bukan yunk. akak pegi sana buat assigmnt hydraulic. akak just tgk aliran air sungai tu macam mana. sory dearr. akak bkan amik chemistry. huhu.