crew2..(:

22 April 2011

lagu perpisahan ini by 1st edition ft aizat. ;)

 1st Edition
feat
aizat.


Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri
Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu




saya dengar lagu ni dekat radio. ingatkan kumpulan nasyid mana la nyanyi. sebab suara orang yang mula-mula nyanyi tu nada dia macam penyanyi nasyid.
yela, semalam kan keje saya dengar radio aje dekat library tuuuu.
hehe.

malam tu, saya search la kat youtube. and dengar lagikkk. 

siapa 1st edition nih eh? tak penah kenal ponnn. 
lalalalalala. not bad la dorang nyanyi.

lagu sedappp. lirik pon okay.
kalau hayati betul-betul, rasa macam lagu sedih pulak.
huuu.


2 ulasan:

Farhana Jafri berkata...

yupp!! sgt sedih.. klau dhgar lagu ni cnfirm meleleh.. dh la bru pas break.. huuuu~~ sob sob sob

jemput singgah ANASAURUS :)

liena berkata...

hehe. betul3. kalo org lpas frust memang leleh laaa. hehe.

nnt kite singgah k. ;)