crew2..(:

10 April 2011

tak paham betullah....

assalammualaikum. ;)

sekarang ni i nak buat sesi luahan perasaan sikit.
sikit ajeee. hehe.

perkara ni terjadi sejak akhir-akhir ini.
entah la. huuu. nak dekat abis semester memang macam ni kot. macam-macam perangai ada.

saya sangat tak puas hati bila ada orang kedekut.
ye, memang sangat tak puas hati.
tak baik tauuu kedekut. kan lebih baik dikongsi bersama rakan-rakan yang tak tahu kan.
betul tak?

tak berkat tauuu.

sebenarnya ada la beberapa orang kawan saya kat sini, sekarang ni dah mula kedekut. apa maklumat yang dapat, tak ade dah nak inform dah. senyap jeee.
tak tahu lah, kenapa jadi macam tu sekarang. dulu elok jeeeee.

mungkin tak serasi kot.

aisssshhh, perangai macam budak-budak. umor meningkat dah. matang lah sikit fikiran tuuuu.


kan lebih baik berkongsi apa yang kita ada tu daripada duk simpan jee.
dapat lah kita sama-sama jadi pandai.


okay, senang je sekarang. 
biar orang buat kita macam tu, tapi jangan kita buat orang macam tu.
tak baikkk namanya.

tapi, itulah manusia. mesti ada jugak hasad dengkinya tu.
ada je tak puas hati. tak senang duduk bila tengok orang lain senang.
huuuu.


sekadar hiasan.


;)

Tiada ulasan: