crew2..(:

16 Oktober 2011

1 kereta, ada 7 orang. haha.

asslammualaikum semua! ;)

ini kisah malam tadi.
semalam besday akak kesayangan saya.
kak yana. :)

niat utama malam tadi nak makan steamboat dekat Arena Steamboat tuuu untuk sambut besday. kat Taman Universiti Parit Raja ni. tapiiiiiii
tutup pulak.
agak kecewa lah jugak kan.

asalnya 5 orang dalam kereta. 2 orang lagi naik moto. dekat jer nak ke taman U tuu.
lepas tu, decide nak pegi bandar Batu Pahat pulak. nak cari kedai steamboat. so sumbat lah semua dalam kereta. hehe. nasib baik polis tak de. kalo tak, memang da kena la kann.
tapi, 
kami bukan orang sini, so memang tak tahu lah. pusing-pusing ajoo.
memang tak jumpa langsung kedai steamboat kat area bandar Batu Pahat tuu.

ini lah kami. ;)
.
.
.
.
.
.
.
.

 kak yana baju itam and tudung itam tuuu.
;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaa,
kami 5 orang kat belakang.
comel kann?
hehe

memang tak de rezeki kami nak makan steamboat malam tadi.
huhu.

tadi baru search Polkadot Steamboat and Grill.
boleh pegi lepas nih.
hehe.

padahal semalam, lalu depan rumah kedai tu. tapi tak nampak.
huhu

memang bukan rezeki lah kan.
;)


2 ulasan:

SofieyAzwa berkata...

Whaa.. Sedihnye dah bersempit sempit dlm kete takpat steamboat. Sian korang

liena berkata...

tu laaa. mmg xde rzki nk pekena steamboat mlm tu. hehe