crew2..(:

01 Julai 2012

e-day sayaaa. ;)

baru dapat gambar dari akak sepupu saya.

tenkiuuu akak. ;)

memang banyak gilerr gambar.
jd saya pilih sikit ajoo yoo.

cukup la tuuuu. hehehe


jommmm layan gambar.
;)
.
.
.
.
.
.
.
.

 saya dengan tunang saya.
hoho, kena biasakan diri panggil tunang.
selama ni panggil pakwe jeee.
hehehe

 menunggu pihak lelaki tibaaa.
;)

 sesi menyarung cincin.
nervesss jugak time ni.
hehe

 hantaran dua belah pihak.
;)




oh yeee,
sebelum majlis bermula,
selain itu my mom jempot orang datang untuk marhaban.
sedaappp. hehe
dan ayah saya menjempot orang untuk adakan tahlil serta bacaan yassin
;)
 ini la aunty-aunty marhaban.
;)

 mereka yang hadir.
;)



last one
.
.
.
.
.
.
.
.
kami!

menggedik depan kamera.
hehehe.



ohhh, macam retissss.
kamera banyak sangat.
hahahaha




;)


2 ulasan:

Ardini Humaira berkata...

tahniah tau :) cantik!

liena berkata...

tenkiuuu akak. hehehehe ;)