crew2..(:

26 Januari 2013

kenduri kawen yang pertama untuk tahun ini :)

ramai sedara kawen pada tahun ini.
kawan kawan pon ramai jugak bakal mendirikan masjid.
;)

ini adalah kenduri pertama untuk 2013.
sementara cuti ini boleh la pergi.

lepas ni dah busy memang tak dapat lah.

kenduri pertama di pedas. balik kampung kojap.
dapat lah jumpa wan and atok.
ohh, lama sudah tak jumpa merekaa.

ini la pengantin.
kira akak sedara la ni.
:)

next,
menuju ke PD.
kenduri sedara jugak.
tapi, ini belah lelaki. sedara laki la kiranya.

 hero hero guwe makan cendol ajo.
sebab dah banyak makan kat kenduri pertama tadi.
hehe.


kemudian singgah ke pantai.
okaay, pergi pantai pakai baju kurung. siap bersantai lagi kan.
hahahaha.

yang mandi manda hanya ayah and adik adik ajoo.
anak dara duduk diam diam.
jaga kulit la konon nyaaa.
tak nak sunburn.
haahahaha.
 opppss, nampak akak seksi pula.
sorry akak.
tak sengaja interprem dalam blog.
hahahaa.

ini lah keje kami.
posingg duluuu.
hahaha.

bila dah bosan posing, cari makan pulak.
:)





itu saja untuk minggu ini.
hahaha.




Tiada ulasan: