crew2..(:

30 Januari 2013

mencari kasut idaman.

cewaahhh, tajuk tak boleh blah.
haha.

bukan kasut idaman sangat ponn, ini mencari kasut untuk hantaran kelak.

setelah blogwalking, ada lah terjumpa website kasut ini.
hehe.

and design kasut sangat cantikkkkkk.
sukeeeee.

kedai dia tak banyak pon dekat Malaysia ni.
lagipon ia online shop.
so, boleh la shopping online. tapi international lah.


dekat KL tu terletak di bukit bintang.
nak pergi pon entah bila la kan.

sesaakkk.
wuuhuhuhu.

ini saja yang berkenan dihati.
hehe.
.
.
.
.
.
.
.

.






cantik kan?
hahahaha.

harga pulak tak tahu lah berapa.

kalau mahal sangat memang mampu cuci mata aje la kannn.
hukhukhuk.

over bajettttt.
nanti encik tunang menjeling aje.

huhuhu.





1 ulasan:

LiNda berkata...

cantik2 gak kasut dia..btw, tgok kat vincci n charles& keith pun cantik2 tau dear. Rajin2 survey tau :)