crew2..(:

02 September 2015

hello September!

assalammualaikum semuaaa.

sekarang dah bulan 9.
cepat sangattt masa berlalu.
sekejap je dah bulan 9. tak lama lagi nak abis dah 2015.

makin meningkat usia.
anak bujang ni pon semakin membesar.
haaih. rinduuu time dia baby lagiiik.
huhuhu.


ramai jugak kawan-kawan anak mereka sebaya dengan Ammar, dan mereka dah pregnant untuk kali-2.
murahhh rezeki kalian. 
saya? belum lagi. belum rezeki lagi nak tambah zuriat buat masa ini.
memandangkan masih PJJ dengan encik suami. so, tak sesuai untuk mengandung lagi. biar Ammar membesar dengan baik dulu. 

kekadang sentap jugak dengan sesetengah mereka ni. sikit-sikit tanya bila pulak giliran kita nak mengandung lagi. saya tahu korang dah berjaya untuk mengandung lagi. tapi tak perlu tanya orang lain bila nak mengandung pulak. sensitippp tahu soalan itu!

Allah dah aturkan rezeki memasing. Allah dah tetapkan bila kita akan dapat anak lagi. Jaga lah bebaik amanah Allah yang telah berikan pada kita sebelum ini. 

Chill okay. jangan stress.
hahaha.



kita enjoyyy duluuuuuu!






1 ulasan:

nur anis berkata...

sabar awak.. orang ni tak paham situasi kita..