crew2..(:

04 Januari 2016

welcome 2016!

assalammualaikum semua.

dah masuk 2016.
selamat tinggal 2015.

baru nak update?
hahahahaha.

ada suka ada duka sepanjang 2015.
2015 adalah tahun paling banyak bercuti.
ke Sabah, ke Langkawi, ke Bukit Tinggi, ke Penang, ke Perth Australia
syukurrr atas rezeki Allah dan peluang yang diberikan.

semoga 2016 lebih baik lagi.

insyaAllah.

sejak dah kahwin ni memang kurang berazam.
tak ada azam pun.
hahaha.

semoga tahun 2016 ada rezeki nak mengandung lagi.
dah ready dah nak bagi Ammar adik.
hahahaha.

ingin menjadi anak, isteri dan mama yang lebihhh baikkk kepada keluarga
dan tahun ini jugak boleh pindah ke rumah sendirii
tak sabarrrr nak ambil kunci. nak deco.
excited!

semoga suamiku sentiasa dimurahkan rezeki.
Amin.


ini gambar 1st vacation on 2016.

ke Melaka la kiteeeee.
tu je dokek.
hahaha.

next trip nak kemana?



tunguuuuuuuuu.
hihihi




Tiada ulasan: