crew2..(:

30 Januari 2011

jom tengok wayang! hehe


aktiviti hari ini adalah dating.
hehe

1st, rancang mau pegi bukit cerakah.
tapi, cuaca hujan pulak. so, lain kali aje lah pegi. huuu.

lepas tu lepak ke sunway pyramid pulak.
tu je yang dekat dengan Shah Alam kan.
nak pegi KL jauh pulakkk.
huhu.

kami tengok wayang. cerita omputeh.
yang gambar atas tu.
hehe

and 1st time tengok 3D. jakun lah kejap.
akhirnya dapat jugak merasa tengok 3D.
mekasih huby. belanja tadiii. hehe.

cerita tu best la jugak.
lelaki cina tu pandai. sebab dia reka kereta yang canggih. hee.
lelaki cina tu macam ensemm. haha.

lepas tu, kami balik.
encik ridzuan pon macam nak kejar masa.
yela, beliau sudah berjanji dengan kawan untuk main futsal.
tak penat ke sayang?
huuu.

okay, encik ridzuan tu memang kaki futsal. hehe.
so, kene la memahami.
cewahhhh.


Tiada ulasan: