crew2..(:

11 Januari 2011

konon photoshoot la ni. hahaha

salam sumeeee. =)

saje je nak letak gambar-gambar gedik ni. haha.
terima kaseh kepada kak Syah. sebab sudi amik gambar i ntah pape ni.
kiranya i ni jadi model cubaan dia lah.
haha.

Kak Syah ni, berniat nak jadi photographer satu hari nanti.
so, sekarang dia sedang berusaha nak belajar jadi photographer yang terbaik.
cewaahhh. hehe.

so, i la jadi model dia sementara ni. hehe

korang layan je la gambar i ni.

memang i tak boleh jadi model pon. i tak reti buat muka macam model.
mesti nak tergelak.
haha.

lokasi adalah dalam UTHM sajooo. ehe.












okay. itu saja nak tunjuk.
the end!

hehe

buruk kan posing i? hahaha.


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan main.....

Tanpa Nama berkata...

ade okey,ade xokey....model die krng kot...n edit xbpe sgt... good try...=)

liena berkata...

thank. ni sje2 je. edit pon men hentam sj. xterer pon. huhu.

baz berkata...

=))