crew2..(:

17 Mac 2013

wishlist percutian :)

wishlist ni akan tercapai bila dah kahwin kelak.
hahaha.

sekarang ni kita berangan dulu la yeeeeee.
:)

ni hanya rancangan aje.
insyaAllah, jika di izin kan, sampai la kita ke sana.
mudah-mudahan termakbul.
hehehe.

2 hari lepas majlis baru la pergi.

tempat pertama nak pergi adalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
genting highland!
sebab apa pilih tempat ni?
sebab dah lama dah tak jejak situuu.
last jejak pon time umur brapa entah.
lepas SPM kot.
hehehe,

lepas ni kita pergi dengan suami
takk sabarrrr.
hahahahaha.
 seterusnya,
lepas ke genting highland nak ke bukit tinggi.
tempat bangunan cantik tuuu.
memang tak pernah pergi pon.

walaupon ada kawan cakap tak best,
tak pe, kita nk tengok2 aje.
nak melawat kawasan.
hehehe.

okaaayy,
seterusnyaaaaaaaaaaaaaaaaa.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

baru lah pergi honeymoon betol betol.
hahahaa.

tapi lewat sebulan.
sebulan lepas majlis baru pergi honeymoon.
yang atas tadi kira pre-honeymoon la.
hahahaha.


destinasi pilihan ialahhh,
.
.
.

.

BALI


tak sabar nak rasa suasana romantik disana dengan suami.
hahahaha.





.
.
.
.
.
.
.

okaay,
dalam hujung tahun pulak,
kita rancang nak pergi singapore.

ke USS.

nak sangat pergi.
walaupon encik tunang dah pegi sana.
kita pon nak merasa jugak.
nak main-main dalam uss jugak.
hehehee.

dulu 2010 masuk singapore hanya dapat singgah depan pintu USS ajooooo.

tangkap gambar dekat depan tu pon jadi laaa.
hahahahaha.



nanti kumpul duitttttt.
bulan 12 boleh pergi.
:)




mudah-mudahan tercapai 
;)









4 ulasan:

cheekychubbycutegirl berkata...

waa..dh merancang nk g honeymoon.besnya..

liena berkata...

hehe. rancang je dulu. insyaAllah ade rezeki dapat la pegi. hehe

Rina Ellisa berkata...

best2 nak oneymoonn.. hihihi :D

btw, salam kenal awak :D

liena berkata...

hehe. salam kenal jugak awakk. :)