Langkau ke kandungan utama

aku kne slsemaaa...!huhuhuhu..menci2..

huhuhu...xslesa nih..duk hingus sne,sni..
huhuhu..adooiii..xslesa laaaa...;(
nsib bek la ari nih aku rlek sket...kn2??hihihi..
da jmpe doktor da smlm..huhu..


ubat nye manyak ngtook wooO..
pg nih aku mkn,adduhh...ngatok btulll.!
huhuhuu....


pnat nyeee..ade nyew slsemaa nih..huhuh...

Ulasan

eazy insyira berkata…
eh dear,tanx follow i.i ni baru in blogging.
hu,banyak yg kene blaja lagy.
u tlg i.huhu
liena berkata…
orait...bleh ajew..(:

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)