Langkau ke kandungan utama

cutii ari nih...hihhihi..;p..

minomm ptg bersama ibu kuu..;p
ini lah menu ptg kuu..hahha..
nmpak sdaapp kn??;p
mmmmm..yg plg sdapp char kueh teOwww nyew..
huhhuhu..
udah lame ku xmkn nih..hihihi..

manyak sedaappp..
hahhaa..;p
lepas kerinduan nk mkn nih td..;p

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)