Langkau ke kandungan utama

kami sahabat baikk..;p

ini lah kami ketika kami bosaannn di opiss..hahaha..pe lagi tgkap gmbr la..ckup la tnjuk ckeett jew..;p..bese la..kami pntng nmpak kamera n cermin..!hahaha...;p


ehem2..hihi..ni my shabat sush n seng..;p..she rely sempoi n slumber..kdg2 die ske wt agak sengal jgak mcm aku..hihihihi...tp die lbih sengal dr aku..haha..jgn mrah intan...;p

(p/s: yg kt blkg tuh la supervisor kami..hihih..he rely sempoi..ajar kami menular..hahahaha..call him uncle rafi..blkg die jek..dpn die pgil abg rafi..hahaha.aku xske pgil itu..;p..)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)