Langkau ke kandungan utama

makan at satay kjang..!hihih...;p




mkn at satay kjng...haji samuri..!
da lme da xmkn nih..hihihi..
nsib bek ade org yg bek ati blnje..hahaha..

ade akk 2 blnje..kami pau die..!hahaha..
sbb tuh sdp tuh..;p

akak yg bju pink tuh..;p
thnx akak akma.!
len kali len blnje lg yup..;p

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)