Langkau ke kandungan utama

ari jmaat..;p

huhuhuhu...bosannyew kt opiss nih..bkn ape tau,xrmai yg ade..
ponteng ape mereka sume nih..!hahaha..
ssooo,bossaann n den xdo koje nk wat..huhuhu..

ape aku nk wt eh ptg2 nih..?hukhuk..
xkn nk rlek2 n mencapap kn..haha..
mlu laa...;p

nk blik awai lak xbulehh..
bkn opiss ayah aku..wawaawwa..;p

seriouss aku bosaannn!

Ulasan

Noorliyana Rashid berkata…
liena dh keje ker???
liena berkata…
lina prtikal la ygg.;p

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)