Langkau ke kandungan utama

big apple...;p.sedap2!!

huhuhuhu.nikmat woo mkn donut nih..hahaha..
sbnrnyew aku bru 1st time try td..mmg btul sdapp la..hihihi.;p
donut nyew agk lmbut jgakk..aku plih sume coklat..mermbang mata..n xtau mn yg sdap mse bli td..
aku bedal jew ape yg bknan..ihihi..;p
tp rse nye tidakk mghampa kn..
yum2..;p

Ulasan

fastsayha berkata…
memg sedap big apple ni.
aku suke gler..slalu mkn gk r...

weh aku tag ko!! cpt2 wat!!
eazy insyira berkata…
ai love alien so much!
uwaa,big apple sedap
liena berkata…
yaa..sedappp..;p

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)