Langkau ke kandungan utama

my saturdayyy..;p

sooo bosann duk kt umah ri nih..huhuh
cuaca pon da mmg nk hujann..
wuuhhuu..cejuukkkk den..lalala.;p

nmpak nye mmg xkuar la ptg2 sbtu nih..hukhuk..

tpp,mlm nnt de orgg nk blje mkn...yeay..!
abg pratikal kt tmpt aku tuh nk blnje..
die jmpot kt umahhh..hahaha..
suke2..;p

die nk blnje mkn satay..udah lme xmkn..yum2..;p
die blnje kami 5org..sume ppuan..die sorg ajew laki..haha..
xsogan ko?haha..

"due,ko jgn lupe jmpt aku..ko kn driver aku..hahah.."

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)